Poduzeća budućnosti u središte stavljaju čovjeka.
Datum održavanja: 20.11. i 21.11.
Sve jasnije je da organizacijska kultura ima veliki uticaj na poslovanje. Stoga se i nalazi među prva tri prioriteta lidera u svijetu. Teško ju je opisati, no lako ćete ju osjetiti. Vitalna je za organizacijski uspjeh, a može pojesti strategiju za doručak. Radionica se sastoji od četiri tematske cjeline: Zajednička ponašanja stvaraju kulturu organizacije, Poduzeća budućnosti u središte stavljaju zaposlenike, Procesom razvoja organizacijske kulture treba upravljati i Otporne organizacije u kojima ljudi žele raditi imaju specifičnu organizacijsku kulturu.
Radionica je namijenjena:
- visokom i srednjem menadžmentu
- stručnjacima za strategiju i razvoj poslovanja
- stručnjacima za razvoj ljudskih potencijala
- stručnjacima korporativnih komunikacija
- drugim stručnjacima koji žele učiti o ovoj važnoj temi
Ova edukacija polaznicima omogućava:
- osvijestiti nove potrebe zaposlenika i što donosi budućnost rada
- ovladati procesom razvoja organizacijske kulture i dobiti uvid u mjerenje i praćenje napretka
- učiti o mehanizmima koji podržavaju da se željena organizacijska kultura sustavno razvija
- dobiti sistematičan pregled šireg teorijskog okvira na temu upravljanja kulturom u organizaciji
Edukatorice

Nina Butić Ivanković, dipl. stručnjakinja za područje razvoja organizacijske kulture i komunikacija s više od 15 godina iskustva u visokom menadžmentu. Dipl. povijesti umjetnosti i komparativne književnosti, NLP Business Practitioner, u našem timu od 2022.
Vrijeme i mjesto održavanja: 20.11. i 21.11. od 09:00 do 16:30
Mjesto održavanja radionice je u Sarajevu, a tačna lokacije će biti naknadno određena.
Cijena rana kotizacija (za prijave do 20.10.): 600 KM + PDV
Cijena kasna kotizacija: 690 KM + PDV
Napomene: Maksimalan broj učesnika iz jedne kompanije je 5.
→ Link za prijavu na radionicu (Prijavite se!)
Za sve dodatne informacije i prijave kontaktirajte nas putem info@creativa.ba